niedziela, 7 października 2012

Pierwszy krok

Opisz swoje własne doświadczenia związane z wahaniami nastroju oraz ich wpływ na twoje życie.
Nic mi się nie chce. Nic mnie nie obchodzi. Jestem wiecznie senna, zmęczona, choć nic takiego nie robię. Często jestem cała obolała. Mam problemy z pamięcią, zwłaszcza krótkoterminową oraz z koncentracją. Podejmowanie decyzji zajmuje mi mnóstwo czasu; nie jestem pewna sensowności decyzji już podjętych. Zawaliłam studia. Nie jestem w stanie podjąć dobrze płatnej pracy. Wciąż pasożytuję na innych.
W jakiej dziedzinie czujesz się dobra? W żadnej. Ale jestem dość znośna w: czytelnictwie, tłumaczeniach, szaradziarstwie, dietetyce, uczeniu się języków (o ile nie jest b. źle), uczeniu gramatyki angielskiej, słuchaniu ludzi.
Wypisz swoje najbardziej znaczące osiągnięcia. Zdanie matury i dostanie się na studia. Długie lata studiów. Certyfikaty. Kilkakrotne znalezienie pracy. Schudnięcie. Uniknięcie nałogów. Utrzymanie się (i psów) przy życiu.

6 komentarzy:

  1. Ej kłamczucho! najpierw piszesz, że w niczym nie jesteś dobra, a tu tyle talentów :)zwłaszcza te języki! no! tylko bez takich mi tu! :-)

    a co studiowałaś?

    serdeczności!
    Puma

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż, zaczęłam naukę sześciu języków, na jakim-takim poziomie mam jeden:(

    Dawno, dawno temu, kiedy góry były płaskie, a morza płytkie studiowałam biologię. Jeszcze dawniej - geologię, ale tylko przez pół roku leczyłam serce złamane niedostaniem się na wymarzony kierunek;)

    Dobrego tygodnia, Pumo!

    OdpowiedzUsuń
  3. To rozwijaj ten jeden :) napisz jaki, może poproszę o jakieś korepetycje :) bo ja mam za sobą naukę trzech, ale marnie już jest ;)

    Dzięki za dobry tydzień, ale u mnie to się mieści w kategoriach cudu ;)

    Pozdrawiam
    Puma

    OdpowiedzUsuń
  4. Z małym poślizgiem...
    Od paru lat uczę angielskiego, zdarzyło mi się też dać jedną czy dwie lekcje dojcza...

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj,

    chciałabym porozmawiać o engliszu, ale nie wiem jak się tu priva pisze. Jak się z tobą skontaktować? jeśli oczywiście chciałabyś.

    miłego tygodnia
    Puma

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, faktycznie, nie ma jak się do mnie dostać...

    Skrzynek mam kilka, m.in. azyl.dla.gryzoni@gmail.com Zapraszam więc do azylu;)

    OdpowiedzUsuń